Powered By Blogger

martes, 13 de noviembre de 2012

Cursa els Tossals : 14km . 1.400m ac. 11-11-12

Que puc dir d'aquesta cursa......sublim!!!. Cursa de 14km i uns 1.400m acumulats . Realment vaig disfrutar ........ bon recorregut , bon ambient , paisatges espectaculars del Prepirineu-Berguedà i molt bones sensacions. Fà 15 dies vaig fer la Marato de sant Llorenç savall.....i realment em venia gran, sobretot per la durada màxima dels entrenaments que faig. Que oscilen entre 1h i 1h30.
Aquesta cursa em venia perfecte i em va anar realment bé!
La cursa va anar molt ràpid des de bon principi , la por de si aguantaria a un ritme elevat durant 14km...... es va quedar enrera com els kms... El cos va respondre , les cames també i el cap encara més. O vaig donar tot , per tant la posició que vaig arribar era totalment justa......més ja no podia!!!
Per lo tant......molt satisfet del resultat i motivat per continuar millorant!

Lúltim del grup que al final acabaría per devant.
Temps : 1:28:21seg.
Posició : 45

1 comentario: